Tuesday, February 10, 2009

o~ prob x-rumate

alkisah sepanjang aku dok universiti aku da 3 taun dok dgn rumate yg sama
rumate aku mmg membawa kisah hitam dalam sejarah idup ku
mulanya....
hari ni adalah hari pertama aku di UTM
penatnyer
semalam seharian aku duduk dalam kereta
yer laa..jauh giler..dari perak ke johor
nasib ler,sape suh aku pilih jauh2,tu pown naseb baek xdapat kat sabah :p
gatai tangan g mintak jauh2
disebabkan aku penat sangat,aku kadang2 jadi over sensitif
da laa abang2 aku sme cam gaduh2 pasal xnak sponsor aku
sedehnyer hanya tuhan yang tahu
malam tu aku duduk menumpang kat rumah sedara kat Pasir Gudang
awal pagi baru kami bergerak ke UTM
sampai di UTM dalam pukul 9am
semua pelajar diminta ke kaunter daftar sendirian
setelah selesaikan semua perkara
pelajar diminta ke bilik masing2
aku dapat duduk bilik berdua
kedua2 keluarga aku dan rumate aku bersembang seperti sudah lama kenal
aku gembira kerana kedua2nya seolah2 sgt ramah
lewat petang kedua ibu bapa ku balek semula ke Perak
aku berasa sedih kerana ditinggalkan sendirian
namun agak gembira kerana rumate aku sama cos dengan aku
boleh lah kami kemana2 dengan gembira
namun....
aku kecewa......
....bersambung

No comments: