Tuesday, February 10, 2009

o~ hari ini aku lepak je byk


salamz sme
ari ni aku menulis blog sambil menonton tb3
jap lagi nak tonton cite ku milik mu kat tb3
aku ske gal laa cite tu even cam berulang jer babak die
ada sebab ler aku ske cite tuh
erm ari ni aku xtaw ngape
ngantok jerk
bosan giler
esok aku g blaja moto cz khamis ni ade test
aku harap ok le
aku hope sangat aku akan lulus
xde la membazir duit aku
yer laa nak ulang balek bukannye murah
lagi pown da mati2 aku blajo
xsyok ler kalo gagal

ari ni pakwe aku busy sesangat
eceli bukan tadi jerk
da banyak kali da
wuwuwuwuw
yerlaa
die kate byk utang nak kena settle kan
so..kena keje keras
tapi aku ni cam xbesa laa kalo die xluangkan masa dgn aku 24 jam
kekeke
tapi aku beralah ler kalo x lambat ler aku kawin...ngeee

pagi tadik aku lewat ke kelas...haha
lawak jerk ade ke aku slumber je breakfast sampai kul 9
padahal kelas kul 8.30 da stat
ngarut
pastu petang ada presentation
aku da present da dua minggu lepas
ni group lain laks
ada 2 orang dalam group ni aku xske
aku xtaw nape..
nnt aku cte k

erm mlm lak ingat nak wat thesis
tapi besa laaa
cam malas lak
wuwuwuw
adat da name pown student
erm k laa cite aku da setat
daaaaaaa

No comments: