Tuesday, February 17, 2009

o~ ex bf

aku ade sorang jerk ex bf(si A)
kira die my 1st love
mmg baik orgnye
tapi xde jodoh kot
aku y mintak clash
sebab aku rasa da pudar
lg pown kebetulan aku rapat dgn laki lain (si B)
aku pown xtaw nape
tibe2 je..tu la org kate jodoh agaknye
sebab aku ni xske sgt kwn dgn laki
dak2 laki pown xrapat dgn aku sebab aku ni susah nk sembang dgn d'org
tapi kalo pompuan cepat je mulut aku ni
ramah nyer
si A ni baik sgt
die ni xpernah marah aku
slalu sokong aku
kalo aku merajuk mesti die akan call je xhenti2
kalo jumpa mesti bg benda sweet2 mcm ice cream ke
die xleh tgk aku susah hati
die akan tolong xkira la dari segi ape pon
si A ni baik sgt sampai bila nk clash pown aku xsampai hati nk bgtaw
tapi aku xnak tipu die
da 3 bln setelah berpk panjang br aku bgtaw
ye la sampai bile nk rahsiakan
lebey baik bgtaw
masa aku bg taw macam besa,reaksi die seperti b4 ni
aku penah mintak clash da 3 kali kot
tapi xjadi sebab aku xsmpai ati
tapi last2 au nekad
kali terakhr aku mintak clas tu die tgh epi2 gelak ketawa
aku rasa bersalah sgt
aku ingat nk batalkan aje niat tu
tapi xleh
aku kena kuat
sampai bile nk mcm ni
aku menangis masa bgtaw die
rasa macam berbulan2 jugak aku nangis
sedih
MyEm0.Com
aku kadang2 bingung btol ke keputusan aku
sometimes aku saje je cari ape kesalahan die pada aku
supaya aku boleh benci kat die
tapi xde
tu y buatkan aku lagi sedih
hanya pada tuhan je aku minta supaya kuatkan aku
supaya aku lupakan dia dan die lupakan aku
alhamdulillah aku dan die da ley trima dan kami kawan mcm biasa
si A ni penah kecewa 2 kali sebelum aku
tu y aku sedeh lg
aku rasa aku xdpt nk balas jasa si A ni sampai bile2
mmg perasaan bersalah tu sampai skrg ade
tapi bile melibatkan hati dan perasaan aku xtaw laa aku ni bersalah ke
kadang2 aku pk betol ke keputusan aku ni
tapi aku redha je ape y berlaku selepas ni
seme kwn2 aku salahkan aku
konon aku jahat sebab mintak clash dgn org sebaik itu
tapi tolong la paham
INGAT AKU SENGAJA KE!!!
ingat aku seronok ke lukakan hati org lain
aku bukan jenis mcm tu
kalo x kenapa aku kesah bila aku y mintak clash
kenapa aku y sedih
knapa lepas 3 bulan baru aku mintak
aku xsengaja
semua ini berlaku tanpa aku rancang
MyEm0.Com
.....
perbhubungan aku dgn si B alhamdulillah berjalan lancar
hope ni y last
aku xnk da melibatkan org lain
masa aku dan si B mula2 kenal ktorg da rancang nk kawin
sebab ktorg nye jalan cite sama jerk
die dgn ex die pown sama kisah cam aku
tapi mak bapak aku xbagi
sebab aku still study
n susah bagi mak bapak aku melepaskan aku
d'org suh aku pikul tanggungjwb sbg seorg anak dulu
xpe la aku redha je
mak bapak aku xsporting mcm mak bpk kwn2 aku
awal2 lg da suh tunang n kawin
bes jerk
mak bapak aku suh aku keje dulu n d'org xkesah pon aku kawin lambat
abg2 aku pon same
aku sedih sebenarnya
tapi aku diamkan sahaja
kerana mereka lebih tua dari aku
dan aku terima seadanya
ini lah kisah seorang puteri y lara
MyEm0.Com

2 comments:

adi's wife said...

sabarla puteri..
kisah awk tu adela same dgn kisah saye..
sebab sy penah lukakan hati org kerane memilih ceben sy..dah jodoh kan..bukan kite sengaja nak lukakan hati org..
cume bezanye..family sy kasi kawin sebab sy da keje..kalau sy still belajar mebi family sy pon mcm awak..
ape yg berlaku sume ade hikmah..bersabar la ye..

hatiku berbisik said...

owh yeker
xsangka sama dgn zaza laks
tu la
kalo org xberada kat tempatkte xkan paham kan kan =)