Friday, February 13, 2009

o~ alkisah kota tinggi

ari ni kul 5.00am da bgun
5.30am gerak ke kota tinggi
da a smlm xley nk tido
sengal
kekeke
puan y kump ktorg nk jmpa tu suh dtg sblm kul 9am
konon la
die sampai pown kul 11.30am
sengal jugak
usahawan berjaya ke cemtu
y menambahkan kesengalan hari tu adalah
kete sewa aka beca xleh nk naek bukit
ya Allah
tuhan je y tau
beca tu mengundur je dari atas ke bawah
padahal driver ktorg tu bukan nye baru blajo bwk
kat sana laa beca tuh nk wat hal
pastu owner tu siap nk repot polis lagik
owner tu pompuan
memang ler bengang kan
sepatotnye die rasa bersalah la bg ktorg bwk beca die tu
ckp da service konon
kalo btol xkan ler beca ko jadik camtu
penat taw
ktorg nk angkut beca ko tuh
da la panas terik
pastu menumpang umah org
xkan nk wat ske2 je kan
kalo umah sendirik
confirm ler aku tanggal tudung
pakai T-shirt n short
pasang aircond
tido
umah org ni kena le bersopan sket
tu pown kire aku da xmalu da
siap mintak air sejuk
tanggal tudung(masa ank laki die g solat jumaat je le)
pastu suh pasang kipas
huhuhu
xmalu2
tapi aku da xtahan
sebab aku pakai baju 2 lapis n tudung pown 2 lapis
baju n tudung muslimah tu
nyesal tol
kalo taw pakai T-shirt n tudung besa jerk
pastu panggil la makenik suh tolong tgk kan
die pown kate nak tuka clash plate tu bukan sehari
n y plg ptg bukan murah $$$$$$$
ni aku malas ni
kalo kete aku time tu gak aku tuko
kete org xkn aku lak y nk tuko kan
sori ler et
aku rasa ko xpayah ler wat kete sewa da
kalo stakat bende cemtu pown xtaw
da laa xnk bertanggungjwb
ape kes la ko nih
ktorg ni y kena berpenat lelah sebab ko taw
ko patot thanks to us la
erm balek jer
aku mmg xleh nk wat pe da
aku trus bukak tudung
salin baju
dummmmmmmmmm
xingat dunia
sedo2 da kul 10pm
maghrib pown xsedo
bgun2 cam penat sgt
aku gagahkan diri ku utk mandi
ye laa tadi g tempat org
riso ngigau lak nnt
pastu solat
skung ni tulis blog
kekeke
eceli
daripada pengalaman ni
aku dpt byk ilmu sebenarnye
pasal kete ler
pastu leh taw org2 kat tempat tu baek sgt cz sudi tolong kami
tq seme
usahawan tu pon ok
byk la die cte pasal diri die
kami pown rasa cm berkobar2 jerk nk jadik usahawan
kekekeke
tapi perjalanan y best n happy jadik sgt penat n xde mood nk ckp lebey2
aku je la slalu bukak topic
supaya xde la bosan kan
aku ni ske keadaan y senyap sebenarnya
tapi kalo ade org n xde benda nk wat aku ske meriah2
baru laa bermakna
kalo senyap jerk baek aku dok bilik
eceli
aku nk drive masa balek dari kota
sebab kesian kat driver ktorg
mesti penat
tapi aku tgk die mcm ske drive
n kete pown da mcm tu
aku xde laa offer diri
aku riso gak die kate aku mementingkan diri sendiri
tapi aku, kalo melibatkan nyawa org ni aku cuak sket
sebab aku kalo kete problem cemtu mmg aku xbrani bawak
kalo kete aku sendiri aku leh consider lg
tapi kete org aku xleh
so, lain kali korang xyah ler sewe kete pompuan
cerewet satu hal(siap ada perjanjian 1 muka surat tu)
pasal kete xtaw
cepat nk melenting
sengal
pk diri sendiri je
spjg aku sewe kete laki
mmg ler buruk
nmpak cam da nk rntuh
tapi bile drive mmg 1st class
macam bawak kete baru
tu lg penting la
kte y ktorg pinjam tu mmg cantik
bersih
satu habuk pown susah nk jumpa
tapi bile bawak
lori y bwk muatan byk tu lg laju
siap leh potong ktorg lagik
xde pickup langsung
sengal
k laa
nk tido a
malas nk makan
kenyang da
daaaa
salam seme
nite2

No comments: