Thursday, February 19, 2009

o~ wuwu

aku berusaha menjadi wanita y kuat
tapi akhir nya setelah beberapa hari je aku da kalah
mlm ni aku nangis byk2
memikirkan diri aku
tadi baru je epi gelak ketawa
mlm nangis
mungkin dalaman, hati sebenarnya sedih
aku da nak dtg bulan ker
tetibe jer sensitip lebey
slalu aku ni cemni
pastu ok je
aku rasa mcm tension dan aku nak akhirkan tension ini
time2 cemni aku rindukan mak aku
aku anak bongsu, so aku biasa manja dgn mak aku
mak aku sayang sgt dgn aku
mak...tolong adik =(
adik rindu kat mak
aku xtaw camne aku nk idup tanpa mak aku
mmg payah
kerana kasih syg y die bg xsama dgn sape2

2 comments:

:: Lya Zara :: said...

wut happen pu3???
looks like we r in d same boat...
lya pon cam sedih je kebelakangan ni...
huhu...
u tell me to b strong n keep on smiling!
so b strong too ye dear!
bersame tempuh idup ni...
wpon mslh kite tak same,
tp semangat biar seiring!
=)

hatiku berbisik said...

wuwu..ape lagik..
gaduh sama pacarku =p
erm tapi da ok da
da baek semula
setelah berbincang
tq ya 4 ur advise =)