Tuesday, February 10, 2009

o~ pertama

ni kira first time aku tulis blog nih...
aku wat blog ni tanpa memberitahu sesiapa kerana aku xnak orang tahu siapa aku
tapi sesiapa yg mengenali aku mesti dapat tahu siapa penulis sebenarnyer..jeng jeng :p ngeee

da lama kiranya aku nak meluahkan perasaan aku ni dlm blog
akhirnya tercapai jugak
banyak benda yg ingin aku kongsikan dengan semua
tapi aku ni jenis xske nak orang tahu ape yg aku rasa
pelik kan?
tapi itu lah diri aku yg sebenarnya
ramai membe2 yg ckp susah nk tau ape yg aku pk n ape yg aku rasa
eceli..aku bukan xnak kongsi perasaan aku dgn semua
tapi aku risau
mungkin apa yg aku ckp kan nnt akan mengguris persaaan sesiapa
so..baik aku diam

aku ni bukannyer xpenah bgtaw kat sesiapa sampai secret sangat
slalunye kalo aku ada masalah aku bgtaw mak aku
tapi xcakap sape name
kire mak aku pown xtaw al kisah sebeno..kekekeke
tapi yg memang tau sape aku ialah pakwe aku
seme die tau al kisah hidup ku
tapi naseb baek laa pakwe aku nih bukan jenis bercerita
kalo x...huhu...habes kecoh...kwang kwang kwang...ngee

chaw




No comments: