Monday, February 16, 2009

o~ meeting n bf punya hal

ari ni ade meeting le konon
nak bahagi tugas
last2
apenyer kosong
no input
stakat transfer video xyah ler ajak seme ahli
pastu aku ajak wat report
alih2 aku y kena wat
hantu btolMyEm0.Com
bengang arrrrrrrrrMyEm0.Com
bf aku mane nih
xcall2
da laa beberapa ari ni aku asyik gaduh jerk dgn die
ye la
earfon rosak
pastu suh aku ckp kuat2 sebab aku pakai loudspeaker
ish..ilang ayu aku cemni
aku kalo suh ckp kuat mmg aku tengking trusMyEm0.Com
yer la
aku, kalo suh ulang 2x xpe
kalo da 3 kali pown suh ulang lagik
memang aku trus bg bom atom
ganaz aku nih
mmg grumpy..ehe..time2 tertentu jerk..pompuan mesti paham
erm kalo susah sgt aku hadiah kan je nnt earfon tu kat die
tension aku aihMyEm0.Com
mood larik ari ni
k a
chow

2 comments:

:: Lya Zara :: said...

huh!garangnye pu3!!!
hehehehe...
patut la bf snyap arinih...
da kene bom atom...
=p

hatiku berbisik said...

kekeke...masa da time...tu y temperature naek =p