Thursday, February 12, 2009

o~ bestfren kena AIDS

ni alkisah besfren aku y kat ukm ler
ym ngan aku
ckp ada masalah dgn rumate
die cite die tgh sedey ler kan
pastu tgh sedey2 tu die tanya
bile aku nk kawin
aku kate le mybe taun ni tunang
taun depan kawin
tapi ujung taun
pastu aku pown tanye die lak
ko camne?
pastu die kate mybe xkawin
amek anak angkat
aku tanya aa kenape
ko sakit ker
die kate ha'ah
kena Aids
aku pown cam caye dgn x
tapi org tgh sedey kan aku malas a nk ganggu mood die
aku pown pura2 aa caya
yer aa
sblm ni aku mana ada sejarah org terdekat kena penyakit cemtu
pastu die kate aku sedey ke x
aku cakap ler mesti la aku sedey
xkan epi pulak
pastu die kate terharu n esoknye nk bgtaw 1 rahsia lagi kat aku
aku kate ok
esok nyer dia ym ckp nk bgtaw rahsia tu
die mmg kena Aids(aku ingat dikau seorang)
pastu die tanya aku marah ke
aku kate la x
sebab aku da agak die xkena penyakit tu
eceli
aku mmg xske main2 camne
ye laa kata2 kan 1 doa
kalo kena btol2 camne
aku diam je la dgn kwn aku tu
sebab aku xmo panjang2 kan cite
aku sebagai kawan baek die pon die leh perbodohkan aku camtu
tapi aku paham sgt dgn kawan aku ni
ade problem jer mula laa ayat die lain macam
"good bye la"
"maafkan segala kesalahan die la"
"mybe ini kali terakhir la"
sampai aku ade bf pown die marahkan aku
sebab aku da xlayan die
konon aku turun kl xjumpa dia
tapi jumpa bf boley lak
memang ler
die kan bf aku
tolong ler paham
ko xde bf leh ler ckp cemtu
aku harap ko berubah ler
aku sayang ko
tapi ko overrrrrrrrrrrsensitif sgt
aku tegur je ko da nk sedeh
xmo kwn
buang nama aku dlm feature frenz kat friendster
ko ingat aku xterasa ke
aku ni robot ke xde perasaan
aku wat dono jer
sebab ko kawan baik aku
tolong la hargai aku
sebagaimana aku menghargai engkau
ko jgn wat perangai
bf aku lak da riso aku kawan dgn ko
ye laa
macam ape je sikit2 nk terasa dgn aku
bf aku da inagt ko ni lesbian lak
aku pon cuak gak nih
wuwu
tapi xpe
aku tau ko siapa
sebab aku da lama kenal ko
kalo ko lesbian xkan la ko minat kat beberapa org mamat nih masa kte blajo sesama dulu
btol x
pastu aku xske aa ko nye cara
ske kat seseorang laki
tapi ko punye reaction tu mcm benci nk mampus kat laki tu
bertembung xmo
berjumpa apatah lagi
sampai bile?aku riso dgn ko ni
nway aku akan sentiasa doakan ko k :)
besfren eva

No comments: