Thursday, February 12, 2009

o~ penyakit ngantok

eloo sme
puteri in da house :)
pagi ni xde kelas..aku bgun lambat
kuciwanye aku dgn diriku
wuwuwuw
erm ingat nk bgun awai wat psm
last2 kul 10 lebey baru bgun
huhu
ape nk jadik ni
da bgun ley lak ngantok lagi
aku skung ni ade penyakit ngantuk
kekeke
help help
erm esok aku nk g interview usahawan
y konon2 berjaya la
kekeke
erm kalo bkn kerna asgmt xkan ku pergi ke sana
yer laa banyak songeh tol
ade ke kena sampai b4 kul 9
kena byr rm20 sebab interview die
xleh rakam proses2 sejuk beku lak tu
aduish
y aku hot kan kwn2 aku tetap nk wat kat ctu
aku da bg idea wat tmpt lain xmo
smlm kwn aku y group lain g interview kat pulai
xyah bayo pown
da a dekat jerk
siap dapat frozen food byk lak tu
ktorg bukan kump die mkn pown xabes seme
punya laa baik ati n merendah diri
ni baru nk naek nama sket da eksyen
dgn student pown nk berkira
rm20 utk cas perkhidmatan
da laa kte ni nk promote mknn die
sengal btol
siap cakap kalo dari stesen tv baru leh rakam proses
bla ler
sengal
dadadada :p
erm k aa
solat dulu
salam sayang seme

No comments: