Thursday, February 26, 2009

o~ puteri

da lama x sign in blog ni
sebab xsempat jer
slalunye juz view
erm minggu ni minggu air mata
huwaaa
apsal le asyik sedey jerk
xsyok lak rasanya
tadi jmpa lecturer,
pastu leh lak air mata kuar
ya Allah
xleh nak control langsung ler
aku ni mmg senang jerk kuo air mata
naek segan doh dgn 2 org lecturer tu
aduh
malu2
mesti lecturer tuh pelik dgn aku
ahahahhaa
erm ni pasal pakwe aku
eceli
aku asyik gaduh je
setelah beberapa bulan aku kenak bf aku
aku rasa aku xleh trima cara die
tapi aku sayang die
die anak sulung...so..cam tegas skit...kasar kdg2...kena ikut ckp..
cam susah nak trima pendapat saya
sedangkan sy ni bongsu perempuan...da biasa manja2 dgn family
family xpenah kasar2...marah2..
slalu dengar apa sy ckp...kalo xleh trima d'org tolak secara baik atau bergurau
so...aku xleh trima bf aku
pendek kata
aku jadi benci kat die
benci3
tapi aku rasa aku xleh kehilangan die
kalo die ubah cara die aku mungkin leh trima
tapi tu laa kan
sikap seseorg sape leh ubah
kalo leh pon lama...terutama skali die ni anak sulung
die rasa die besar...berkuasa..lebih pandai..n s
segala2nya
pening la kadang2
macam mana ni
adekah aku y oversensitif


moga Allah membantu ku
=(

No comments: