Wednesday, February 11, 2009

o~ 4 family n buah hati :)

ari ni ingatkan nak blajo moto
yer la ingatkan esok test
rupanyer minggu depan
akak tu bukan nk bgtaw awal2
da siap2 da ni
tunggu nk turun blok jer
ade ke patot baru nak call
ske2 die jer
kalo org lain lambat beria marah2
die xpe pulak yer
erm alih2 trus g kelas ler jawab nyer
kelas xramai dtg ari ni
xtaw naper
malas kot
da ujung2 ni seme busy agaknyer
tadi kat kelas dapat asgmt n projek baru
ada 6 kesemuanya
wuwuw
haru
tadi,kua kelas jerk trus g sub
yer laa makanan kat sana ok sket dari kat tempat aku slalu beli tuh
meranti yg mahalmakanan xok jugak
pegi sub terpandang kedai universiti
aku mmg pantang nampak kedai ni confrim masuk
sebab aku slalu usyar2 baju u yg terbaru
yerla nk bg cenderamata kt buah ati n family aku
jauh u aku masuk xkan la xde hadiah utk d'org kan
kejam btol
da laa abg2 aku slalu bank in kat aku
kekeke
y bes nyer baju tu murah
siap ada student price lagi
rm17.50 rasanya tadi
aku beli satu je cz nak tgk dulu saiz camne nk bg kat abg2 aku tu
yg memening kan kepala aku nih
aku nk bg kat semua ke
da laa family aku ramai nk mampus
6abg+1kak+mak+ayah+2a.sdara+bf=12xrm18=rm216
waaaaa
xleh jadik ni
kena kurangkan
6abg+1kak+mak+ayah+bf=10xrm18=180
ok ke? apa pendapat korang?
erm banyak lagi tu
tapi boleh laa di pertimbangkan
xpe da keje nnt da la duit aku
yg penting family aku seme dpt sesuatu bile aku kua u
eceli
abg aku y sulung n bapak aku tu aku da penah bg da
tapi riso laa kecik ati lak nnt
bg je la
y penting seme epi

erm skung ni aku da kat bilik tulis blog

sat g aku nk wat psm aku

moga cepat siap

doakan aku ya!

No comments: